lasse lasse lasse anrell

2007-02-20

det finns nog ingen sportjournalist som är sämre än lasse anrell. "lagmaskineriet tar djurgården vidare". hallå? det är ett idiotiskt uttalande, speciellt som det var en annan visa för tre dagar sedan då djurgården förlorade mot malmö redhawks. lasse anrell tycks ha missat att fredrik bremberg leder poängligan överlägset, medan djurgården ligger mellan nionde och sjätte plats. om laget med poängkungen ligger så långt ner är det ganska lätt att förstå att det finns en kedja i det laget som producerar. lagmaskineri?
visst, kristoffer ottosson, nicklas falk och defensiven kom igång mot mora, men en match är ingen säsong. lasse borde veta det.

jag hade feber i natt, det var svårt att somna. jag har fortfarande feber, jag har fortfarande svårt för att somna. jag måste till skolan i dag. jag ser inte fram emot det.
nu måste jag ha frukost.

dagens spår: the roots - in the music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback