Grimasch om morgonen

19.11. Another drama by the kitchen sink tonight.

Jag hade en av de där bra morgnarna. Det är synd att mina morgonar slutar 07.10. för att jag måste ta bussen. Om jag fick välja skulle jag fortfarande vara i Umeå och dricka min tvåochenhalfte kopp kaffe. Jag gillar de morgnarna. De som har sin alldeles egen plats i historien (tolka det lika kryptiskt som jag menar när jag skriver).

Det kanske är bra att morgarna tar slut 07.10. för att jag lämnar dem med en bra känsla. En känsla som säkert sträcker sig till förmiddagsfikat.

^^

Dagens spår: Lily Allen - Littlest things

Kommentarer
Postat av: KKK

ja, när man drar ut på dem blir man bara seg. med det finns ju få saker som är bättre än att vakna sent en söndagsmorgon med någon man gillar och inte gå upp på hela dagen, då får morgonen gärna fortsätta hela dagen.

2009-11-19 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback