Kuk Hung

18. I just don't know what I want.

Det här inlägget skulle inte handla om Alice Cooper.
Det här inlägget skulle tillägnas KKK. Inte organisationen.
David Bowie. En titel på honom hade varit mer extravagant än ms. J i Top model. 1972-3 stod Bowie på Heddon st. i London och blev fotograferad till omslaget på "Ziggy Stardust and the Spiders from Mars"... Omslaget blev legendariskt.

Samtidigt i ett helt annat land, typ Ostasien, började man inventera befolkningen på riktigt. Kuk Hung. Det är tur att svenska inte är ett världsspråk.

Nej, jag orkar inte skriva något om Bowie eller Ostasien. Jag kan för lite om honom, inventering i Asien och är inte tillräckligt emotionellt investerad. Dessutom väger ögonlocken mer idag för att jag satt uppe och klippklistrade alldeles för länge. För att jag är emotionellt investerad



"Well hung and snow white tan".
Handlar låten om Ostasien?
Nej, folk i Ostasien är ju gula. (Vilket är helt sjukt kul.)
Handlar låten om KKK?

Klippet är "Ziggy Stardust" av David Bowie taget från "the Reality tour". Jag valde den turnén för att jag såg Sverigespelningen på Globen. 8 oktober 2003 var det. Vi fick höra "Ziggy Stardust". 6 år. Jag känner mig gammal.

Dagens spår: David Bowie - Ziggy Stardust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback