Snigel

3. november.

Jag har svårt för november. Kallt. Rått. Ruskigt. Mörkt. Sjuk. Sjuk. Sjuk. Varenda människa i Umeå är lite sjuk, vilket inte hjälper oss andra i tillfrisknandet. Man kan ju låsa in sig, men det är inget realistiskt alternativ. Så här sitter man med sina tom-prahl-ögon hostandes gult slem. Gult slem kommer långt ner på slemlistan. Långt efter mens.

När november inträffar händer det att många mår dåligt.
Då är det bra att hitta en bild man tycker är rolig.
Så.



Det där är min vän Yazdan. Han är 17-18 år och uttråkad på en lektion i svenska.
Detta märks för att han föreställer en snigel. Idag blev jag glad när jag tittade på pilen.
Perser har det fan inte lätt.

Imorgon... Då!

Dagens spår: Empire of the sun - Standing on the shore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback