Visst

11.11.

Jag skulle skriva ett inlägg tillägnat Knull-Kalle. Som ska sluta röka. Lycka till med det. Det är ändå ganska otippat att punkpojken tycker om Regina Spektor så pass mycket. Nu finns det antagligen andra i den här världen som tycker om Regina. Visst. Gör det.

Det är jättemycket på jobbet just nu. Jag hinner aldrig med att fika. Eller luncha. Jag sitter och klurar på ett schema. Visst, det behöver inte vara klart förrens nästa år typ, men det är roligt. Och jag har en idé om att arbetet blir mer effektivt om jag koncentrerar mig på schemaläggningen. Det tar tid att hela tiden minnas hur långt man kommit.
Alltså, fan. Jag kommer fan inte på något vettigt att skriva. Huvudet är fyllt med annat. Dagen springer iväg och det är bra. Då blir det helg tidigare.

Hade en fantastisk kväll igår. Visst. Heltrött, men sällskap värmer. På båda sätten.



Ja, "Pavlov's daughter". Bästa spår från 11:11.

Dagens spår: Regina Spektor - Pavlov's daughter

Kommentarer
Postat av: KK

KKK är djup och mångsidig...tycker dock att Wasteside är snäppet bättre.

2009-11-11 @ 12:57:08
Postat av: J

oväntat KKK, mycket oväntat.

2009-11-11 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback