24-2-2010

Har inte bloggat på länge. För till vilken anlendning?

Hur som helst har inte tillfället presenterat sig förrens nu och så kan det ju vara.
Vad pågår?

Jo.
Jag skulle vara samtalsledare för en grupp 14-åringar. Får se hur det blir med det.
Jag skriver c-uppsats med Märta och är i planeringsstadiet. Formulerar frågeställningar, syften och metoder.
Jag söker sommarjobb. Kriminalvården? T-shirt store? TT-line? Enhetschef? Ingen vet, men det är ett projekt som aldrig kommer att upphöra verkar det som.
Vi småspanar även på lägenheter.

I övrigt spenderar jag mycket tid med A eller OS. Det är min OAS för tillfället.

Jag är uttråkad av min musik och plöjer Jay Reatards "watch me fall" från 2009. Bästa poppunken tillgängligt för tillfället.



Dagens spår: Jay Reatard - Faking it

... Och han dog 13e januari 2010 av kokain blandat med alkohol. Jag hann se honom en vända på Open 2009.
... Sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Som jag väntat på att du ska skriva ett ord eller två om Jay.

Hemskt.

Jag är dock tacksam att du hann öppna mina öron för honom innan det var för sent.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback